Sunday, February 28, 2010

Motivation in life

In a totally complex life in this world, all beautiful sometimes feel bitter sometimes wonderful world ... if it feels so wonderful ... full of passionate zeal. So what if feels like a bitter ..? wah really really bitter, hollow, sometimes desperate, is where we really really need someone who can raise and restore the spirit of life at the same time we have experienced bitter bidder.
Bitterness in life we never invite the coming and we never wanted, but nevertheless came too, it will often drop by in our lives.
This is actually the main problem of our life in this world ....
So how exactly does it happen to remember not everyone is experiencing, in the sense that there is a slight and has suffered all her life ... is there any injustice here?.
In this blog I will try to share through lectures quote quote I ever read a nice quote by the quote from a wise man can be a solution to the problems of life issues we're dealing with ...
Motivasi Dalam Kehidupan
Dalam kehidupan yang serba kompleks di dalam dunia ini, semua kadang terasa indah kadang terasa pahit...jika terasa indah dunia begitu menyenangkan...penuh gairah semangat. Lalu bagai mana jika terasa pahit..? wah sungguh sungguh pahit,hampa, kadang putus asa, Di sinilah kita sangat sangat memerlukan seseorang yang dapat membangkitkan dan mengembalikan semangat hidup sekaligus penawar pahit yang kita alami.
Kepahitan dalam hidup datangnya tidak pernah kita undang dan tidak pernah kita inginkan,tapi toh datang juga bahkan seringkali mampir dalam hidup kita.
inilah sebenarnya masalah utama kehidupan kita di dunia ini....
Lalu bagai manakah sebenarnya hal itu bisa terjadi mengingat tidak semua orang mengalami, dalam arti ada yang mengalami sedikit dan ada yang mengalami sepanjang hidupnya...adakah ketidak adilan di sini?.
Dalam blog ini saya akan mencoba berbagi melalui kutipan kutipan ceramah yang pernah saya baca semoga dengan adanya kutipan kutipan dari orang bijaksana dapat menjadi solusi terhadap masalah masalah hidup yang sedang kita hadapi...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...